Wednesday 25 June 2008

Druk druk druk

Jeetje, het is maar goed dat het niet elke dag zo druk is als gisteren (dinsdag). Manon ging op schoolreisje naar de natuurschool in Noordwijk. In eerste instantie had ze zo haar bedenkingen want "school".... dat kan toch niet echt leuk zijn, maar natuurlijk was het daar onwijs leuk!!! Ze heeft 's morgens eerst in een bos spelletjes gedaan en een vogelhuisje gemaakt, daarna met de bus richting strand waar ze heeft gevist (en een zeenaald gevangen!).


Ikzelf ben die dag met Mats en Julia naar de bieb geweest. Het is daar toch zo ontzettend leuk. De kinderen hebben zich verkleed, gepuzzeld, met de duplo gebouwd, op een autootje rond geraced, boekjes gelezen, zitten kleuren en "geplaystationed" en natuurlijk hun glaasje chocolademelk gedronken. Uren, kunnen we ons daar vermaken (ik ook!!).

Daarna Julia weer naar huis gebracht, Tim uit school gehaald, half uurtje later Manon uit school gehaald en net toen ik om kwart voor 5 met Jip uit wilde gaan en boodschappen wilde gaan doen, belde er een vriendin op met de vraag of Manon misschien vrijkaarten wilde voor de premiere van "hoe overleef ik"+ feest + meet and greet met Francine Oomen en de cast van de film..... nou dan zeg je natuurlijk geen nee!! Snel de vriendinnenclub gebeld en iedereen ging mee! Drie kwartier later, om half 6, stonden we allemaal bij de must see!! De sfeer was geweldig en ik vond het gewoon jammer dat ik niet mee naar binnen mocht! Om 9 uur kwam Manon helemaal doodmoe, maar superblij weer thuis! (foto is de dag erna gemaakt, toen was ze alleen nog maar moe.....en ik heb per ongeluk een hoek van de poster afgescheurd, nu is ze niet meer zo heel blij...)

Tussendoor heb ik nog een beetje gescrapt..... was ik eingenlijk niet van plan maar kan het gewoon niet laten. De challenge was: verwerk een bewegend iets op je pagina. Dit is het geworden (in een half uur in elkaar geflanst dus niet helemaal naar tevredenheid, moet misschien nog een beetje aan gesleuteld worden, maar dat komt nog wel een keer).

De kwaliteit van de foto is niet zo best want inmiddels is het 1 uur 's nachts en moet ik een flits gebruiken om van de layout een foto te maken. De rest van de avond had ik visite, 3 vriendinnen nog van de middelbare school en dat was zo gezellig!

1 comment:

  1. Hoi Monique,
    het is gisteren weer laat geworden lees ik! Wat wil je ook hè als wij pas om 23.45 uur weg gaan :-)
    Maar het was weer erg gezellig!! Leuke blog joh, wat goed van je om dat zo precies bij te houden. Zie je volgende week! Groetjes,
    Conny

    ReplyDelete