Sunday 29 June 2008

Eerste echte optreden!

Eindelijk, het is zondag, 29 juni 2008!! De dag dat Manon met haar streetdance groep mag optreden in de Rijswijkse schouwburg!!! Ze zegt dat ze helemaal niet zenuwachtig is maar het wel van mij wordt omdat ik het steeds vraag!! (ik zou zelf zo ontzettend zenuwachtig zijn!). Ze oefenen hier al maanden voor en vrijdag en zaterdag hadden ze ook nog wat extra lessen en vanmorgen is dan DE generale repetitie..... Natuurlijk bedacht ze gisterenavond en vanmorgen nog allerlei dingen die ze eigenlijk nog had moeten kopen (zwarte dansschoentjes, haarklem), maar ja, dat was nu echt te laat. Vanmiddag om 14 uur begint het officiële deel, ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan!!! Mats en Tim gaan niet mee want 3 uur stilzitten is voor hen erg lang dus zij gaan naar Michele. De batterijen van het fototoestel zijn opgeladen, de toegangskaarten liggen klaar -> ik ben er klaar voor!!

Het leukste is natuurlijk dat haar vriendinnen Laura en Anouk ook meedoen!!

Verder gisterenavond natuurlijk toch nog "even" (3 uur) aan tafel gaan zitten om "biggie 4" te scrappen voor myscrapbooknook. De enige aanwijzing was dat je iets "moois" moest maken. En wat is er nou mooier dan een pasgeboren baby? Dat werd dus het onderwerp voor de pagina....

No comments:

Post a Comment