Friday 13 June 2008

Oranje gekte

Het is weer zover, vanavond speelt oranje!! Ze zijn hier in huis helemaal gek geworden! Trouwens niet alleen hier in huis, maar overal....zelfs de donuts die ik vandaag kocht zijn oranje!

Mats snapt niet echt wat er aan de hand is, maar hij doet graag mee!

En, tja, wat zal ik zeggen .... Manon is toch wel de gekste van allemaal!!

Verder niks gescrapt vandaag. De challenges van SBNook die nog lopen heb ik allemaal af en ingestuurd en verder zijn er geen nieuwe bijgekomen vandaag. Eigenlijk wel even lekker rustig want het is soms wel stressen om ze allemaal te doen. Ik zat zelfs vannacht om twaalf uur nog 30 commentaren in hun gallery te zetten omdat ik daar 15 punten mee kon verdienen. Daarna moest ik natuurlijk nog met Jip naar buiten en lag ik dus pas om kwart voor 1 in bed! Pfff, ben er soms hardstikke moe van! Komt natuurlijk door dat tijdsverschil. Het is daar in San Bruno 9 uur vroeger dan hier, dus als ik hier om 12 uur 's nachts zie dat er een challenge geplaatst is, is het daar pas 15.00 uur!! Soms wel onhandig, maar net als vandaag ook wel lekker rustig, want als ik zie dat er 's morgens geen nieuwe challenge op staat dan hoe ik tot 18.00 uur niet meer te kijken want vroeger staan ze toch niet op.

Vanmiddag zijn Stefanie, Folkert en Jelmer nog langs geweest. Was erg gezellig!! Folkert en Tim hebben alleen maar op de Nintendo DS gespeeld en Mats en Jelmer vooral in de tuin. Steef en ik zaten heerlijk in het namiddag-zonnetje met een Nespresso-bakkie. mmmmm. Van zulke momenten kan ik echt genieten!

En toen kwam om een uur of vijf ook Pat weer thuis na een week Brussel, dus mijn dag kon niet meer stuk!!

No comments:

Post a Comment