Tuesday 17 June 2008

Schoolreisje

Vandaag is het de dag dat Timothy op schoolreisje gaat!!! Hij heeft er zo naar uit gezien! Ze gaan naar de natuurtuinen in Stellendam. Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen, maar ze gaan in ieder geval ook op een strand wat doen, dus dat wordt sowieso leuk!!

Verder zijn er natuurlijk weer nieuwe challenges op Scrapbooknook die gemaakt moeten worden (sorry, kan het gewoon niet laten!!) Dit keer was de uitdaging een layout te maken mbv stempels die je ergens in huis gevonden hebt, alles mag behalve echte stempels. Ik heb met een stuk stof voor de achtergrond en een aardappelpureestamper (wat een woord) voor de journalingtag deze pagina gemaakt:

En later vandaag heb ik deze pagina voor de volgende challenge ook maar gelijk gemaakt; eentje over mijn favoriete eten = Kartoffelsalat natuurlijk!

Op http://www.scrapbooknook.com/ kan je zien wat de challenges zijn en wat er tot nu toe allemaal gemaakt is. Zo gaaf!!!

No comments:

Post a Comment