Saturday 28 June 2008

Workshop Pictures on the road

Vandaag voor het eerst in tijden weer eens met z'n allen (Stefanie, Anita, Renata, Yvonne en ik) naar een scrapbook workshop bij SBN in Voorbug geweest: Pictures on the road. De bedoeling van het boekje is dat je het tijdens de vakantie invult en vol plakt met kaartjes/foto's/memorabilia, etc. De workshop werd door Yvon de Boer gegeven, die maakt toch van die leuke dingen.... ! Hier 2 voorbeelden:


Verder heb ik gisterenavond ook nog iets voor de Scrapbooknook gescrapt. De opdracht was "scrap your man", waarbij je alleen stoer jongens/mannen papier en embelishments mocht gebruiken. Ik had nog erg leuke foto's van Tim toen hij naar het Halloweenfeest op school was geweest en die heb ik ervoor gebruikt.

1 comment:

  1. Hé Monique, leuk hoor een eigen blog, heb je toegevoegd aan mijn favorieten hahaha!!
    Ben heel benieuwd hoe je boekje is als hij gevuld is hoor!!
    En jeetje wat een lay-outs productie heb jij op je blog staan, eruugg leuk allemaal die uitdagingen!!

    ReplyDelete