Monday 7 July 2008

Een niks bijzonders-dag

Heb je ook van die dagen, dat je aan het eind van de dag denkt "pffff, wat was het druk, maar wat heb ik nou eigenlijk gedaan?". Nou zo'n dag had ik vandaag ook. OK, met alle dagelijkse karweitjes heb je het sowieso al druk, maar ja, die heeft iedereen. En naast al die dagelijkse beslommeringen (kinderen naar/van school, hond uit, boodschappen, koken, wassen, ophangen, stofzuigen, afwasmachine enz enz) had ik vanmiddag biebdienst op school en moesten we ook nog eens in de spits naar de tandarts in het centrum van Den Haag (wie kiest er dan ook een tandarts in Den Haag?!). Gelukkig hadden ze alle 3 niks, moesten wel even in een gebitje met fluor - colasmaak - bijten, Mats nog niet, dus met 3 kwartier waren we er weer weg. Al met al ben je daar al snel 2 uur mee bezig!! Vanavond had Manon tot half 8 Streetdanceles en omdat ik altijd haal (de moeder van een vriendinnetje van Manon brengt) - met Mats - wordt het altijd laat voordat alles in bed ligt. Zeker als Manon nog moet eten zoals vanavond! Verder lees ik Timothy voor uit Harry Potter en dat is zo leuk, dat ik het moeilijk vind te stoppen....en dus was het opeens 10 over 9 en lag Mats nog heerlijk tv te kijken in bed! (slechte moeder!!!). Om half 10 was het stil en donker boven, nou maar hopen dat ze snel in slaap vallen!

Nog even een foto van een kaart die ik eergisteren gemaakt heb:


Weer nav een challenge, dit keer mocht er alleen papier van Cosmo Cricket gebruikt worden.

No comments:

Post a Comment