Friday 16 January 2009

Scrap the Boys

Tja, en wat doe je als je opeens 5 "vrije" ochtenden erbij hebt? Dan ga je surfen op het net en vind je nog meer leuke challenge blogs.... tenminste dat is wat ik doe! Zo vond ik deze "Scrap the Boys" site en omdat de januari challenge me wel aansprak heb ik maar gelijk mee gedaan. De challenge was een layout maken waarbij je je laat inspireren door de nieuwe blog "banner".

And because of all the spare time I have (with Mats going to school too) I found another amazing blog with challenges..... This time an "boys only" blog, it's called "Scrap the Boys". So I did! The January challenge was to create a page inspired by the new blog banner....

4 comments:

  1. Wat een kunstenaar (jij en Mats!), prachtige lo.
    Fijne dag,
    liefs,
    Miek

    ReplyDelete
  2. Wat een gave LO Monique! Leuke kleuren. en die site is wel erg leuk idd, daar ga ik vaker kijken en misschien ook wel eens meedoen!

    ReplyDelete
  3. awesome layout! I love the boys :)

    I love your style. All the details are wonderful!

    ReplyDelete