Sunday 8 February 2009

Zo druk!!

Ik had zoveel willen doen dit weekend, maar het lukt gewoon niet.... het is zo druk! niet alleen veel te doen, maar ook druk in huis met de kinderen die rondrennen en (heel veel) aandacht vragen en verder veel om over na te denken (zoals bijv. een nieuwe baan).
Er is dit weekend een virtual crop aan de gang bij de Scrapbook Nook waar ik graag aan mee had willen doen, maar tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen dan deze 2 kaartjes.... Gelukkig mag ik nog tot morgenavond uploaden, dus misschien maak ik er morgen nog een lo bij. Alhoewel het morgen ook al weer zo'n drukke dag wordt ..... pffff, het leven van SAHM gaat niet over rozen! LOL!



En verder is vrijdag mijn Nook kit van februari binnen gekomen. Hij is weer zo mooi! Vol met Jenni Bowlin stuff ... heerlijk!!


Dit was het weer.
Groetjes en een fijne week!

5 comments:

  1. What a lovely kit - am very impressed with that one. I clicked the translation link - what a cool idea and don't remember you having that before! LOL. SAHM life is not a bed of roses - yeah its jolly hard work and very busy! ROFL

    ReplyDelete
  2. Oops forgot to say I've got an award for you on my blog.

    ReplyDelete
  3. Love the kit :)

    Hopefully things will calm down and you can think. Deep breaths :)

    ReplyDelete
  4. Vertel mij wat! Haha. Die kit is super. Maak er maar iets heel moois mee (dan kun je intussen nadenken....)
    groeten, Stefanie

    ReplyDelete
  5. Yesw the translation link is very good! Love all that new stash - can't wait to see what you do with it. Stay at Home mum is a busier job than a lot of people who go out to work!

    ReplyDelete