Friday 24 July 2009

Nieuwe layout voor WijDUS

Vandaag even tijd over om te heerlijk te scrappen. Patrick was de hele week in Engeland dus dat betekende dat ik de eettafel voor mezelf had! (zie je wel, elk nadeel heeft zijn voordeel....). Ik wilde al heel lang deze foto's van Patricks 46e verjaardag scrappen en de juli schets van WijDUS was hier perfect voor.

Today I had some spare time to scrap!! Patrick works in England during the week and that means the dining room table is mine! I scrapped some photos of Patrick's 46th birthday which I had lying around for 2 years now. When I saw the July sketch from WijDUS I knew that was exactly what I was looking for. Here's my take on the sketch:

and the details:
Ik heb de kit van de My Scrapbook Nook tevoorschijn gehaald, daar had ik nog niks mee gedaan en die is toch weer zooooo leuk! Had ik die al eens laten zien?? Ik weet het echt niet meer.... nou ja, dan laat ik die gewoon ook nog even zien. Papier is van Lily bee (ben ik helemaal weg van, de kleuren zijn leuk en op sommige vellen staan van die schattige vogeltjes...)

I used the May kit from My Scrapbook Nook which held papers from Lily bee (GORGEOUS!! don't know if I have shown this photo before, but here it is again).

En omdat ik deze ook nog niet had laten zien, hier een foto van de juli kit van My Scrapbook Nook: BG Lemonade!! Geweldig he?

Here's a photo of the July kit of My Scrapbook Nook, filled with BG Lemonade.

6 comments:

  1. Super layout! Je kunt zien dat je de hele tafel voor jezelf had! Lol!
    En die kits van the Nook zijn zooo mooi!

    ReplyDelete
  2. Je layout ziet er top it! En wat een gave kits.

    ReplyDelete
  3. wat een leuke LO!! die kits zien er inderdaad erg gaaf uit!

    ReplyDelete
  4. That kit always looks so delicious & your layout is great!

    ReplyDelete
  5. Wat een super gave vrolijke layout!!
    En die kits, tja, helemaal super weer. Daar komen vast weer mooie layouts aan......:)
    groetjes!

    ReplyDelete
  6. such a fab take on this sketch!! love it!! :))

    ReplyDelete