Wednesday 1 June 2011

Een nieuwe Dutch Dare ...

... en deze keer door mij bedacht!

Deze foto zat in een stapel reclameblaadjes en ik vond 'm zo fris en vrolijk dat ik gelijk dacht dat-ie perfect was voor mijn "foto-dare".

The new dare at the Dutch Dares challenge blog is based upon this photo. 

Dit is de foto:

(bron: reclame blad Margriet)

en hier is mijn layout "Op het randje":

and here's my interpreatation:


De layout gaat over Patrick en dat ik zo blij ben dat hij er nog is!! De journaling zit verstopt op het kaartje achter de rechter foto.

The photos were taken in California where I went to collect Patrick and take him home after his heart attack.

Als je door bovenstaande foto ook geinspireerd geraakt bent en je hebt zin om met ons - het Dutch Dares team - mee te doen, laat dan een comment achter bij de Dutch Dares blogpost van 1 juni met een link naar je layout. Wie weet ben jij onze nieuwe gastdesigner of win je de RAK van de maand!! Natuurlijk mag je deze dare weer zo breed interpreteren als je zelf wilt!!! De deadline voor deze foto-dare is 30 juni!

If you feel like playing along with us, the Dutch Dares team then please do!! It's open to international scrappers as well! Who knows, you might win our RAK (see below) or be our next guest designer!

Hier is de RAK die ik voor juni heb samengesteld. Door mee te doen met de foto-dare of met de schets van half juni kan je 'm winnen!! Doe je mee?!!!


Bedankt voor het langskomen!
Groetjes,
Monique

6 comments:

  1. Dat is inderdaad wel een hele gave foto! En wauw, wat een geweldige layout! Dat grote hart is prachtig en ik vind het ook heel mooi dat je ook over dit nare onderwerp hebt gescrapt en het verhaal hebt weten vast te leggen in een layout.

    ReplyDelete
  2. Wat is je lay-out mooi! Ik vind het ook zo leuk dat jij een andere kleurencombi hebt gekozen. Zo hebben we echt van alle kanten laten zien hoe je zo'n foto/reclame kunt gebruiken ter inspiratie. En je RAK is top! Leuk voor de stempelfans :-)!

    ReplyDelete
  3. Ik had hem gezien toen je er mee bezig was op de crop, toen was ie al mooi, maar nu die af is is ie echt geweldig!!

    ReplyDelete
  4. Hoi hoi

    Ik had hem gezien ergg vrolijk! en de LO supppper maar dat is alles wat jij maak. Niet om te slijmen hoor maar dat meen ik echt.

    Gr Thamar

    ReplyDelete
  5. Mooie layout heb je gemaakt, de advertentie inspireert op veel manieren hè? En ja, ik weet nog dat je berichtte over de hartaanval van je man. Gelukkig dat hij er nog is, en dat jij er dan zo'n mooie layout van maakt!

    ReplyDelete
  6. Anonymous02 June, 2011

    Prachtige layout Monique !! Een layout die voor jullie tweetjes erg waardevol is ! Knap dat je deze emoties weet te scrappen.
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete