Wednesday 2 May 2012

Behind Bars!

Omdat het vandaag de eerste woensdag van de maand is hebben we weer een nieuwe dare bij de Dutch Dares! Dit keer is de dare "Vrijheid". Je mag er weer mee doen wat je wilt! De uitwerkingen van de leden het design team zijn dan ook allemaal weer zeer verscheiden!
The first Wednesday of the month means a new dare at the Dutch Dares. This month the dare is "Freedom" or "Free". 

Hier is mijn layout. Ik heb een foto gekozen van Manon in een gevangeniscel in Alcatraz! Misschien niet helemaal wat je zou verwachten, maar ik vond het wel leuk gevonden....
And here's what I did with this dare. The photo of my dd was taken a few years back when we visited Alcatraz! ... I know, when you think of "free" you don't exactly expect a photo of a prison cell, but this was what came to mind, LOL.


en hier weer wat close-ups/and a few close-ups:




Voor deze layout heb ik de maart 2012 kit gebruikt van Jenni Bowlin en daar een paar embellishments van K&Company aan toegevoegd.
For this page I used the March 2012 Papercrafting Kit from Jenni Bowlin and added a few K&Company embellishments. 

Als je de uitwerkingen wilt zien van de andere leden van het DD design team kijk dan even op het DD blog!
If you want to see the other DT projects, please have a look at the Dutch Dares' blog!

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en ik hoop tot snel ziens!!
Thanks for stopping by my blog today! Hope to see you back soon!
Groetjes,
Monique

3 comments:

  1. Anonymous02 May, 2012

    Errug leuk !!! Prachtige foto ook !
    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  2. what a great layout!love the paint splats!what a fun detail!!

    ReplyDelete